Subject: Re: Taotlus
From: Jahisõbrad <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 13:35:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Vastavalt telefonis räägitule saadan nüüd täpsustatud päringud ja palun teha 
neile pakkumine andmete väljastamiseks.

Variant 1

Palume väljastada 300. suurema (võttes aluseks isikule kuuluvate kinnistute 
kogupindala) eramaaomaniku andmed Märjamaa jahipiirkonna territooriumil koos 
neile kuuluvate kinnistute (katastrinumbrite) loeteluga.

Variant 2

Kui eelmist päringut ei ole mingil põhjusel võimalik või mõistlik teha, siis 
palume pakkumist omanike andmete saamiseks nende Märjamaa jahipiirkonna 
piiresse jäävate kinnistute osas, mille suurus on 2 ha või suurem.

Parimat,
Toomas Lõhmus

On Mon, Aug 4, 2025 at 11:21 AM Jahisõbrad <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Kas oleks võimalik telefoni teel mõningaid asjaolusid täpsustada. Helistage 
palun 505 2329 või saatke oma number, millele helistada.

Parimat,
Toomas Lõhmus

On Mon, Aug 4, 2025 at 11:18 AM RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere

Saadan hinnapakkumise. Päringu vastuseks on 1072 registriosa.

68 katastritunnusel puudusid tulemused kinnistusraamatus.

Hind II jao andmete kohta:  1072 x 2 =  2144 eurot

Andmetöötlus: 30 minutit X 60 + KM = 37.20 eurot

HIND KOKKU: 2181,20 eurot.

Andmete tellimiseks palun kinnitada hinnapakkumine ning edastage andmed 
kelle nimele arve vormistada.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Jahisõbrad <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 14, 2025 2:51 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Mittetulundusühing Jahisõbrad (80657228) soovib alustada kinnisasjade 
jahindusliku kasutamise kokkulepete sõlmimist Märjamaa jahipiirkonnas. 
Selleks oleme Maa-ametist saanud Märjamaa jahipiirkonna katastriüksuse 
tunnused, millest käesolevas taotluses oleme välja jätnud munitsipaal- ja 
rigiiomandis olevad kinnistud ning samuti kinnistud mille suurus on alla 
3000 m2.

Teie kodulehelt nähtub, et RIKile saab esitada ka kirjalikke päringuid mingi 
kindla piirkonna, pindalade, omanike vm andmete saamise kohta.

Kuna mõistlikul moel ei ole täna võimalik leida kellele kuuluvad ca 1100 
kinnistut Märjamaa jahipiirkonnas, siis uurime, kas oleks võimalik kirjaliku 
päringuga saada exceli kujul nende omanike andmed?

Lugupidamisega,

Toomas Lõhmus

juhatuse liige

MTÜ Jahisõbrad

Tel. 505 2329